Alla inlägg den 17 december 2008

Av copyright - 17 december 2008 22:00

Den nya bloggen hittar ni här...


Välkomna!

Av copyright - 17 december 2008 21:08

Jag kommer igen med en ny strax! Jag har ännu inte bestämt mig för om jag kommer göra det "officiellt" här i bloggen eller om jag meddelar mina bloggvänner i smyg vilken den nya blir ...


Är det så att någon läser den här bloggen regelbundet och råkar gilla den (hoppas kan man ju alltid göra!) så lägg gärna en kommentar om ni önskar fortsätta läsa! 


När jag startade den här bloggen hade jag ingen aning om att jag skulle få trogna läsare med en gång! Fantastiskt kul måste jag säga!


Det var lite av ett experiment, men även en ventil för mig. Men nu har jag förstått att det jag skriver kan ha betydelse för andra och det gläder mig mycket! Därför "går jag ut" med att jag är utmattad, stundtals deprimerad, lider av ångest och är väldigt väldigt stressad.


Den här bloggen (eller den nya då!) ska vara min väg till att bli en lugn och harmonisk människa utan en massa bråttombeteenden, stress och ytlig andning.



Men denna blogg kommer inte att skrivas i mer!


Och Annelie, Snurrtant och Yvonne - er kommer jag såklart att meddela så fort den nya är i gång!

Jag hoppas innerligt att ni vill länka till den i stället och fortsätta läsa och ge mig era härliga kommentarer!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards